dimarts, 15 de març del 2011

Entrevista al programa Catalunya Sense Barreres (Ràdio Estel)



Entrevista al programa "Catalunya Sense Barreres" (Ràdio Estel).Fa uns dies, em van fer la següent entrevista a Catalunya Sense Barreres, un programa de Ràdio Estel. Sabeu una cosa? Vaig sortir encantat pel meravellós grup humà amb què em vaig trobar i, sobretot, satisfet, feliç i més orgullós que mai de la meva condició de persona amb discapacitat física.

Us preguntareu el motiu. Molt senzill. Totes les persones que configuren l'equip, pateixen una discapacitat. Però, durant el programa, mostren una vegada i una altra les capacitats que tenen. Tothom té capacitats que la societat no els ha deixat mostrar. Però hi són

1.- Coneixeu l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de BCN?

2.- Voleu tenir més informació? Sí?

Mireu, sabeu que us dic? Que és molt millor que escolteu l'entrevista. Hi trobareu tota la informació sobre l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat.

Pitgeu al damunt del següent enllaç o al damunt de la foto:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PREMIS BLOCS CATALUNYA 2010

PREMIS BLOCS CATALUNYA 2010
Premiat pel jurat com a MILLOR BLOC en llengua catalana.